کارخانه تولید کننده بست فلزی گریتینگ

کارخانه تولید کننده بست فلزی گریتینگ انواع بست گریتینگ را با کیفیت بالا و با قیمتی مناسب توسط سایت اینترنتی فروش برای خریداران عرضه می گرداند.

گریتینگ ها شبکه ای ثابت از میله ها هستند که نور و هوا را از خود عبور می دهند که این یکی از ویژگی هایی است که سبب زیبایی آنها شده و باعث جذب بیشتری از افراد برای استفاده از این محصول شده است.

گریتیتینگ چیست؟

گریتینگ ها صفحات منظمی هستند که با فاصله یکسان به صورت طولی و عرضی کنار هم قرار گرفته اند. اساس تشکیل دهنده ی گریتینگ ها معمولا  تسمه یا میلگرد می باشد.

گریتینگ ها شبکه هایی فلزی یا فایبر گلاس می باشند که دارای کاربرد های مختلفی در صنایع گوناگون می باشند. گریتینگ ها از لحاظ وزن، ساختار، جنس و … در دسته بندی های گوناگونی تولید میشوند.

انواع گریتینگ بر اساس ساختار

انواع گریتینگ در زیر نام برده شده است که به بررسی آنها می پردازیم.

  • گریتینگ فلزی
  • گریتینگ آلومینیومی
  • گریتینگ تسمه در نیم تسمه
  • گریتینگ تسمه در تسمه
  • گریتینگ فایبر گلاس
کارخانه تولید کننده بست فلزی گریتینگ

انواع گریتینگ بر اساس شکل ظاهری

گریتینگ ها از نظر ظاهری در سه دسته ی پانچ، اسلات، مشبک تقسیم بندی میشوند. گریتینگ پانچ از سوراخ هایی به شکل مربع یا دایره ای تشکیل شده اند.

اجزای تشکیل دهنده گریتینگ

گریتینگ ها از اجزای مختلفی نظیر تسمه ی باربر، تسمه ی رابط، چشمه و کلمپ گریتینگ تشکیل شده اند که به یکدیگر متصل میشوند. در هنگام نصب گریتینگ در محل مورد نظر می توان از کلمپ گریتینگ استفاده کرد.

کارخانه ی تولید کننده ی بست گریتینگ با استفاده از بهترین مواد اولیه و دستگاه هایی پیشرفته به تولید انواع بست گریتینگ می پردازد. بست گریتینگ پس از تولید در بازار عرضه می گردد.

بست گریتینگ تمام قطعات گریتینگ را محکم و ثابت به یکدیگر متصل می کنند و امکان باز و بسته شدن و تعویض قطعات را آسان می کنند.

بست گریتینگ نگهدارنده ای مخصوص گریتینگ می باشد که از سه بخش ابرویی، چنگکی و پیچ مهره تشکیل شده است. بست گریتینگ سبب اتصال یک یا چند قسمت گریتینگ به همدیگر میشوند و آنها را محکم و ثابت اتصال می دهند.

اجزای تشکیل دهنده ی بست گریتینگ

  • ابرویی
  • چنگکی
  • پیچ و مهره

در هنگام نصب بست به گریتینگ یک طرف چنگکی درون چشمه و طرف دیگر آن به زیر آهن قرار می گیرد. ابرویی در قسمت روی گریتینگ با بسته شدن پیچ و مهره محکم و باعث ثابت شدن کلمپ و در نتیجه گریتینگ روی تیر آهن ها محکم خواهد شد.

از مزایای بست گریتینگ نصب آسان بدون آسیب به گالوانیزه گریتینگ، صرفه جویی در وقت و هزینه و کیفیت بالای آن و امکان باز و بسته شدن آسن آن می باشد.

بست گریتینگ

کارخانه تولید کننده بست فلزی گریتینگ

کارخانه تولید کننده بست فلزی گریتینگ با توجه به نیاز بازار به بست گریتینگ و با توجه به اینکه امروزه بسیار کاربردی می باشد و جایگزین جوشکاری و دیگر روش ها شده است همواره به تولید انواع بست گریتینگ می پردازد.

نحوه ی خرید بست گریتینگ

این کارخانه انوع بست گریتینگ مورد نیاز مشتریان را برای آسودگی در خرید و حذف واسطه ها از طریق سایت اینترنتی فروش برای خریداران ارائه می دهد. خریداران این محصول می توانند به آسانی و بدون اتلاف وقت و هزینه در هر مکان و در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به سایت بست گریتینگ مورد نیاز خود را به روش آنلاین خریداری نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *