فروش بست فلزی گریتینگ با قیمت مناسب

فروش بست فلزی گریتینگ با قیمت مناسب و کیفیت بالا از طریق سایت اینترنتی فروش برای خریداران ارائه می گردد. جهت اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایید.

گریتینگ ها صفحاتی هستند که به صورت مشبک ، پانچ و اسلات موجود می باشند که دارای نظم خاصی میباشند و به صورت شبکه ای پیوسته از میلگرد و تسمه ساخته شده اند.

گریتینگ ها در دو نوع فایبرگلاس و فلزی تولید میشوند که از تسمه یا میلگرد هایی تشکیل شده اند که به صورت طولی و عرضی کنار هم قرار گرفته اند.

ویژگی گریتینگ ها

گریتینگ ها دارای ویژگی های بسیاری می باشند که سبب شده است که جایگزین بسیاری از محصولات مشابه شوند. گریتینگ ها دارای ظاهری زیبا، مقاومت بالا، با امکان عبور هوا و نور و وزنی سبک می باشند.

گریتینگ ها به دلیل وزن سبک و مقاومت بالایی که دارند خریدی بسیار مقرون به صرفه می باشند. وزن سبک گریتینگ ها به دلیل شبکه ای بودن و دارای سواراخ های پیوسته بودن می باشد.

گریتینگ ها با توجه به کاربرد و محل بکارگیری در انواع مختلفی تولید میشوند و جنس های مختلفی دارند. نوع و فاصله ی قرار گیری تسمه ی باربر و تسمه ی رابط نیز به کاربرد گریتینگ ها بستگی دارد.

فروش بست فلزی گریتینگ

انواع گریتینگ

گریتینگ ها در چها نوع از لحاظ ساختاری دسته بندی میشوند که در بخش زیر به آنها اشاره شده است.

  • گریتینگ تسمه در تسمه
  • گریتینگ تسمه در چهارپهلوی تابیده شده
  • گریتینگ تسمه در نیم تسمه
  • گریتینگ تسمه در میلگرد

گالوانیزه گریتینگ ها سبب میشود تا گریتینگ ها مقاومت بالایی در برابر خوردگی و پوسیدگی در برابر محیط های اسیدی و مرطوب میشود و علاوه بر این سبب زیبایی گریتینگ نیز می شود.

بست گریتینگ چیست؟

اتصال گریتینگ ها به یکدیگر می تواند از طریق جوشکاری، بتن ریزی، پیچ و مهره و بست گریتینگ صورت گیرد. بست گریتینگ یکی از کاربردی ترین و بی ضرر ترین روش های اتصال گریتینگ ها به یکدیگر یا محل مورد نظر می باشند.

اجزای تشکیل دهنده بست گریتینگ

بست گریتینگ از چنگکی، ابرویی ، پیچ و مهره و واشر تشکیل شده اند. کلمپ گریتینگ دارای اتصال محکم و ثابتی میباشد و نحوه ی نصب آن آسان و سریع می باشد و به گالوانیزه ی گریتینگ آسیبی وارد نمیکند.

بست گریتینگ با توجه به نیاز بازار و با توجه به اینکه سایر روش ها سبب آسیب به گالوانیزه ی گریتینگ میشوند تولید شده اند. کلمپ مخصوص نگهداری گریتینگ طراحی شده است و می تواند یک یا چند قسمت گریتنگ را به یکدیگر متصل کنند.

بست فلزی گریتینگ از فلزات مختلفی نظیر: آلومینیوم، استیل، آهن و … ساخته می شود که با توجه به کاربرد و محل استفاده انتخاب می شوند.

بست فلزی را می توان برای افزایش مقاومت آن در برابر عوامل خارجی مثل زنگ زدگی، فرسودگی و … با استفاده از گالوانیزه عایق کاری کرد تا طول عمر آن نیز افزایش یابد.

بست فلزی گریتینگ

فروش بست فلزی گریتینگ با قیمت مناسب

خرید و فروش آنلاین دارای مزایای بسیاری می باشد به شرط آنها از سایت های معتبری انجام شود. در خرید آنلاین محصول مورد نیاز خود را به راحتی جستجو کرده و اطلاعات لازم در مورد آن را کسب می کنید و با مقایسه ی سایر محصولات می توان یک خرید خوب بدون گشتن در خیابان ها و مغازه ها داشت.

فروش بست فلزی گریتینگ با توجه به نیاز خریداران و دسترسی آسانتر آنها به این محصول با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه برای خریداران در سراسر کشور عرضه می گردد. فروش بست گریتینگ فلزی از طریق سایت اینترنتی فروش با قیمت مناسب و بی واسطه برای خریداران ارائه می گردد. جهت اطلاعات بیشتر و سفارش بست گریتینگ مورد نیاز خود به سایت مراجعه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *