بست گالوانیزه گریتینگ

خرید مستقیم بست فلزی گریتینگ

خرید مستقیم بست فلزی گریتینگ از طریق سایت اینترنتی فروش برای خریداران امکان پذیر می باشد که با قیمت مناسبتر و بی واسطه توسط سایت عرضه می گردد.

گریتینگ ها شبکه هایی توری مانند می باشند که متشکل از میلگرد یا تسمه می باشند که به صورت طولی و عرضی کنار هم قرار گرفته اند. گریتینگ ها یکی از ابزار های مهم صنعتی می باشند که دارای کاربرد های فراوانی می باشند.

ویژگی گریتینگ

گریتینگ ها دارای وزن سبکی می باشند در عین حال که مقومت بسیار بالایی دارند. این محصول دارای ظاهری زیبا می باشد، امکان عبور هوا، نورگیر بودن، قیمت مناسب از دیگر ویژگی های گریتینگ ها می باشند.

گریتینگ ها با توجه به کاربردی که دارند در اشکال مختلف، ابعاد متنوع و اندازه های گوناگونی ساخته می شوند. اساس تشکیل دهنده ی گریتینگ ها تسمه یا میگلرد یا هر دو می باشد.

کاربرد گریتینگ

گریتینگ ها از لحاظ جنس در دو نوع گریتینگ فلزی و فایبر گلاس تولید می شوند که کاربرد و محل استفاده ی هر کدام متفاوت می باشد. گریتینگ ها دارای کاربرد های فراوانی می باشند که به چند مورد از آنها در زیر اشاره شده است.

  • شهرسازی
  • ساختمان سازی
  • پوشش کف و سقف کاذب
  • درپوش کانال های آب شهری
  • صنعت، پلکان
خرید بست فلزی گریتینگ

انواع گریتینگ از نظر شکل ظاهری

گریتینگ ها از نظر شکل ظاهری به سه دسته تقسیم می شوند که شامل: اسلات، مشبک و پانچ می باشد. گریتینگ های اسلات دارای سوراخ هایی هستند که به شکل موازی کنار هم قرار می گیرند.

گریتینگ مشبک دارای سوراخ هایی به شکل مربع یا مستطیل می باشند که هم اندازه و با فاصله ی یکسان کنار هم قرار گرفته اند. گریتینگ پانچ نیز دارای سوراخ هایی به شکل دایره یا مربع می باشند.

اجزای تشکیل دهنده ی گریتینگ

گریتینگ ها خود از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که با کنار هم قرار گیری آنها یک شبکه ی گریتینگ تشکیل می شود. اجزای تشکیل دهنده ی گریتینگ شامل موارد زیر می باشند.

  • تسمه باربر
  • تسمه رابط
  • نگهدارنده
  • چشمه

بست گریتینگ چیست؟

گریتینگ ها برای اتصال نیاز به یک وسیله ای دارند که اجزای آنها را محکم بهم اتصال دهند. یکی از ابزار های بسیار کاربردی و بی ضریی که امروزه دارای کاربرد بالایی می باشد بست گریتینگ می باشد.

بست گریتینگ یک ابزار مهم و کاربردی برای اتصال گریتینگ ها به محل مورد نظر می باشند. بست گریتینگ شاملک چنگکی، ابرویی و پیچ و مهره می باشد.

مزایای بست گریتینگ

بست گریتینگ برای ثابت نگهداشتن گریتینگ استفاده میشود. بست گریتینگ دارای مزایای فراوانی می باشد نظیر:

  • نصب سریع و آسان
  • قیمتی مقرون به صرفه
  • خطر کمتر
  • قابلیت جداسازی آسان

در سازه های گریتینگی احتمال تعویض و تعمیر گریتینگ وجود دارد، بست گریتینگ این امکان را فراهم می کند تا در صورت نیاز به تعمیر و تعویض گریتینگ بتوان آن را به آسانی باز و بسته نمود.

بست فلزی گریتینگ

خرید مستقیم بست فلزی گریتینگ

خرید بست فلزی گریتینگ همواره برای رفاه حال خریداران و صرفه جویی در وقت و هزینه از طریق سایت اینترنتی فروش این محصول با قیمتی مناسب تر و با کیفیتی مرغوببه طور مستقیم توسط سایت اینترنتی فروش برای خریداران ارائه میگردد.

خریداران در سراسر نقاط کشور به آسانی می توانند با دسترسی به اینترنت و در هر ساعت از شبانه روز به سایت اینترنتی فروش بست فلزی گریتینگ مراجعه نمایند و بست مورد نیاز خود را سفارش دهند.
نمایندگان فروش بست فلزی گریتینگ به صورت شبانه روزی آماده ی پاسخگویی به خریداران می باشند و پس از ثبت سفارش محصول را در کمترین زمان توسط باربری ها به محل مورد نظر مشتری ارسال می نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *