فروش بست گالوانیزه گریتینگ در تهران

کارخانه تولید گیره نگهدارنده گریتینگ

کارخانه تولید گیره نگهدارنده گریتینگ با کیفیت بالا این محصول را تولید میکند و با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب توسط سایت فروش عرضه می گرداند.

یکی از کارخانه های تولید کننده محصولات صنعتی و ساختمانی کارخانه ی تولید کننده گریتینگ می باشد . این کارخانه با استفاده از بهترین مواد اولیه با کیفیت مرغوب و پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه ها انواع گریتینگ مورد نیاز بازار را تولید می کنند.

این محصول با ابعاد و سایز های مختلف با توجه به نیاز بازار و کاربرد آنها تولید می شود و با قیمت مناسب در دسترس خریداران قرار داده میشود.

گریتینگ چیست؟

گریتینگ به سازه هایی به شکل مشبکی شکل گفته میشود که به صورت شبکه ای پیوسته و منظم ساخته میشوند که بسیار سخت هستند.

گریتینگ ها دارای توان باربری بالایی هستند که به همین دلیل است که در پروژه های سنگین صنعتی و شهری از آنها استفاده میشود. این صفحات در عین اینکه دارای مقاومت بالایی دارند دارای وزنی سبک می باشند.

کارخانه تولید گیره نگهدارنده گریتینگ

اجزای تشکیل دهنده ی گریتینگ

گریتینگ خود از اجزایی تشکیل شده است که شامل تسمه باربر، تسمه رابط و چشمه می باشند. تسمه باربر وظیفه ی تحمل بار را دارد. تسمه ی رابط وظیفه ی محافظت از چشمه گریتینگ را دارد و چشمه ها فضای بین تسمه ی باربر و رابط را تشکیل می دهند.

برای اتصال گریتینگ ها به هم می توان از گیره نگه دارنده ی گیریتینگ استفاده کرد که یک ابزار کاردی با نصبی آسان می باشد. گیره نگهدارنده گریتینگ نصب آسانی دارد و به گالوانیزه ی گریتینگ آسیب نمی رساند.

مزایای گیره نگهدارنده گریتینگ

این محصول دارای مزایای بسیاری نظیر: نصب آسان و سریع، امکان باز و بسته شدن در هنگام نیاز، قیمتی مقرون به صرفه ، عدم آسیب به گریتینگ، دسترسی به مناطق زیرین گریتینگ جهت تعمیر و نگهداری و … می باشد.

گیره نگهدارنده گریتینگ ابزاری برای نگهداری گریتینگ می باشد که دارای انواع مختلف و در سایز های گوناگونی می باشند. گیره نگهدارنده گریتینگ به طور ثابت و محکم گریتینگ را نگهداری می کند و باز و بسته کردن آن بسیار آسان می باشد.

می توان از گیره نگهدارنده گریتینگ به عنوان جایگزینی مناسب برای اتصال اجزای گریتینگ و اتصال و نصب آن استفاده کرد به گونه ای که دیگر نیاز نیست که با استفاده از جوشکاری گریتینگ را متصل کرد که این کار سبب آسیب به پوشش گالوانیزه میشود که این امر به مرور زمان سبب خوردگی گریتینگ میشود.

اجزای تشکیل دهنده گیره نگهدارنده گریتینگ

گیره نگهدارنده ی گریتینگ از قسمت های مختلفی نظیر چنگکی، ابرویی، پیچ و مهره و واشر تشکیل شده است که هر کدام نقش مهمی در ثابت و محکم شدن گریتینگ ها بر عهده دارند.

کارخانه تولید کننده ی گریتینگ علاوه بر تولید گریتینگ گیره ی نگهدارنده ی گریتینگ نیز تولید می کند. این کارخانه انوع گیره نگهدارنده ی گریتینگ را با استحکام بالا و متنوع متناسب با نیاز بازار تولید می کند و در بازار برای دسترسی خریداران قرار می دهد.

گیره نگهدارنده گریتینگ

کارخانه تولید گیره نگهدارنده گریتینگ

کارخانه تولید گیره نگهدارنده گریتینگ برای دسترسی آسان خریداران به این محصول انواع گیره نگهدارنده گریتینگ را از طریق سایت اینترنتی فروش با قیمتی مناسبتر و بدون واسطه برای خریداران ارائه می گرداند.
خریداران گیره نگهدارنده گریتینگ در سراسر کشور می توانند با دسترسی به اینترنت در هر نقطه ای از ایران به آسانی گیره نگهدارنده ی مورد نیاز خود را سفارش دهند تا در اسرع وقت در محل مورد نظر مشتری ارسال گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *