فروش بست گالوانیزه گریتینگ در تهران

سایت اینترنتی فروش بست فلزی گریتینگ

سایت اینترنتی فروش بست فلزی گریتینگ انواع بست گریتینگ را با کیفیت بالا د و بی واسطه از طریق سایت اینترنتی فروش برای خریداران ارائه می گرداند.

گریتینگ شبکه ای فلزی یا فایبر گلاس می باشنده که به دلیل خواص و ویژگی های فراوانی که دارند امروزه دارای کاربرد های فراوانی در صنایع گوناگون می باشند.

ویژگی های گریتینگ ها

  • گریتینگ ها دارای مقاومت بسیار بالا
  • وزن سبک
  • امکان عبور نور و هوا از آن
  • ظاهری زیبا
  • قیمتی مناسب

انواع گریتینگ

گریتینگ ها ازتسمه یا میلگرد تشکیل شده اند که به طور کلی در چهار دسته طبقه بندی میشوند. گریتینگ تسمه در تسمه، گریتینگ تسمه در نیم تسمه، گریتینگ تسمه در میلگرد و گریتینگ تسمه در چهار پهلوی تابیده از جمله از آنها می باشند.

گریتینگ ها از اجزای مختلفی نظیر تسمه باربر، تسمه رابط، چشمه، فریم ساخته شده اند که هر یک ویژگی ها و کاربرد مخصوصی دارند. تسمه باربر از مهمترین قسمت های گریتینگ می باشند که وزن بار وارد شده بر گریتینگ را متحمل می شود.

تسمه رابط در حفظ شکل ظاهری گریتینگ و استحکام آن نقش دارد و وظیفه ای در تحمل بار ندارد. نگهدارنده ها وظیفه ثابت نگهداشتن تسمه ها را بر عهده دارند.

چشمه فاصله ی بین تسمه ها را تشکیل می دهد که هر چه فاصله بین تسمه های باربر کمتر باشد استحکام آن بیشتر می شود. مش بندی گریتینگ در وزن گریتینگ نیز تاثیر دارد.

فروش بست فلزی گریتینگ

گریتینگ ها از نظر شکل در سه نوع گریتینگ مشبک، گریتینگ پانچ و گریتینگ اسلات تقسیم میشوند. در اتصال گرتینگ ها روش های گوناگونی استفاده میشود.

از جمله روش هایی که برای اتصال گریتینگ ها استفاده میشوند عبارتند از: جوشکاری، بتن ریزی، رول بولت و … . یکی از روش های بی ضرر و مقرون به صرفه ای می توان برای اتصال گریتینگ ها استفاده کرد بست گریتینگ می باشد.

بست گریتینگ چیست؟

بست فلزی گریتینگ ابزاری کاربردی برای اتصال گریتینگ ها به یکدیگر می باشند. بست گریتینگ سبب می شود تا اجزای مختلف گریتینگ بسیار محکم و ثابت به یکدیگر متصل گردند.

بست فلزی گریتینگ برای تثبیت گریتینگ به محل نصب می باشند. در هنگام نصب بست گریتینگ نیاز به جوشکاری و سوراخکاری گریتینگ نیست و به گالوانیزه ی گریتینگ آسیبی وارد نمیشود.

بست فلزی گریتینگ از سه قسمت ابرویی، چنگکی، پیچ و مهره تشکیل شده اند. می توان برای افزایش مقاومت و استحکام آن بست فلزی گریتینگ را با گالوانیزه عایق کرد.

سایت اینترنتی فروش بست فلزی گریتینگ

مزایای بست فلزی گریتینگ

  • عدم سوراخکاری و جوشکاری
  • نصب سریع و آسان
  • قیمتی مقرون به صرفه و حفظ ایمنی کار
  • امکان باز و بسته شدن در هنگام تعویض یا تعمیر

سایت اینترنتی فروش بست فلزی گریتینگ سایت اینترنتی فروش بست فلزی گریتینگ برای آسان شدن خرید و صرفه جویی در وقت و هزینه ی خریداران انواع بست فلزی گریتینگ را با کیفیتی مرغوب و قیمتی مناسب برای خریداران در سراسر کشور عرضه می گرداند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *